boys boys boys

Forra fredagen nar vi var ute tyckte jag att det var valldans vad mycket killar har var, vad snygga de ar och vad lite tjejer det ar ( = noll konkurrens). Det sa jag till Lucia och hon kollade pa mig som om jag var en idiot: "Ja det ar klart, det ar en bogklubb ju". 
VARFOR VARFOR VARFOR ska alla snygga killar jag hittar har vara bogar?
Jag hade valdigt kul i alla fall, nog den roligaste kvallen i Cordoba om jag far vara arlig.
Lite trakigare var vall att nagon snodde Lucias kamera, men sprider man ut sina saker som om man ager stallet far man kanske skylla sig sjalv.
Puss


Jag hade min hatt med mig som blev valdigt popular, jag fick ha den i ungefar 5 minuter innan Andera snodde den

Lucia hade fina naglar
Men varfor inte ga ner lite i brygga sadar en vanlig fredagskvall?

The end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0