igar

Sahär sag väll  in gardag ut ungefär:

Varmt var det
De hära smabären kan man äta, de smakar lite som mesiga björnbär
Hela stan är full av blommor
Det kom lite pallar.
Varsta turistranet, 50€ för en runda man kan ga gratis. Ledsen men de som gar pa det är dumma i huvudet
Jag kom hem pa min gata...
... och rafa var sjuk och jesus jobbig sa jag fick folja med till la Cruz Roja
Vi lekte med en pappersbat
Ena sidan
Andra sidan
Lite romersk mur
Här gar jag ut med indy varje dag (just det han har kommit tillbaka förresten)
Han plockade en blomma och luktade pa den
Men den luktade inget vidare
Den kliade mest
Ah vad fin han är


Hejda

Kommentarer
Postat av: Mamma C Ekström

Är det närmare 40 än 37 grader idag då?

Tror att de bären du fotat är mullbär - från mullbärsträdet.

Den lille killen är ju bedårande fotogen o bjuder på många skratt med sina upptåg. Nu fick han lära sig att det är bäst låta blommorna sitta kvar o inte plocka dem.

Hemma idag har solen kämpat sig fram på em. o det är nästan 20 gr i solen.

Ska gå o handla - trevlig helg - puss.

2009-05-08 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0