Flamenco en fredagskväll

Igar var vi pa flamencokonsert. Nar de fragade mig i skolan var jag vall sadar installd till det, folk som star och skriker som om de har ont ar vall inget kul att titta pa?
Men jag foljde med i alla fall och jag fick varldens chock. En artist som jag har lyssnat pa hur lange som helst upptradde. Det kandes helt overkligt, far det var sa nara - hon upptradde ju 2 meter ifran mig.

For ni som vill youtuba henne heter hon "La Hungara"

Jag och Andrea pa Lucas innan vi gar ut.
Har spenderar vi typ alla raster i skolan
Lucia och hennes loverboy
Detta ar Mapi
Hon gar i min klass
Den andra ar hennes pojkvan
De har varit ihop i fyra mander
Och har fortfarande inte hanglat

Heja katolska flickskolor!
Vi traffade nagra tanter fran baskien
Det dansades sevillanas
Och jag fick de har till att spela och dansa flamenco ute pa gatan
Jag sa att bilderna var till mamma och det funkar alltid hahaha
Titta allt folk som kom och tittade tack vare att jag tjatade lite
Den blonda tjejen ar La hungara

Kommentarer
Postat av: Bella

JÄVLAR vad du är snygg kvinna!!! Grrr

2009-05-10 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0